trader saya sila dapatkan vps dgn harga rm60. depo usd 5k, free vps.

atlantis free forex class: forex for dummy (2). momentum  

Monday, June 1, 2009

__________________________________________________



malas nak mukadimah2. aku jalan terus je lah ek.
kalau manfaat kat korang, aku mati sok fatihah kan aku byk2.
yg dah lama trade tu, ruangan ni bukan utk korang.
aku harap takde komen2 perli2 kat sini.
_________________________________________________
kalini kita nak trade ikut market lak.
aku biasa trade cara ni.
leh tahan la hasil dia.
tapi cam biasa, lebih untung, lebih la risk dia.
tapi yg pasti, cara ni mudah sesuai ngn nama dia forex for dummy(2)
_______________________________________________

kalini aku pilih eu sebagai contoh sebab spread dia paling rendah dan pergerakannya baik ala2 mudah diramal.
korang tgk daily cs tu. rasa2 ramai dah faham apa aku nak buat.
_______________________________________________

ini graf besar dia. satgi aku jelaskan apa maksud sumer ni
korang jgn nyampuk dulu ngan puji2an tu sumer.
_________________________________________________

bila kita zoom in ke tf m15, ni la yg kita nampak.
skang belum clear lagi apa kita perlu buat.
jgn pening2 dulu. penjelasan belum habis
________________________________________________

apa yg kita perlu buat cuma susun buy dibawah harga hi semalam.
tp tu boleh set ke harga hi semalam atau pada harga pos yg diatas.
kedua2 cara ni ada pro&cons dia.
sl kena letak sebab cara ni ada risk.
sl kita letak bawah sikit dari harga terendah semalam.
sebab kemungkinan trend berubah adalah tinggi jika harga harini lebih rendah dari harga semalam.
________________________________________________
kalau semalam trend naik, harini kemungkinan harga naik juga adalah 60% kemungkinan. manakala harga cecah harga semalam adalah 70-80% berkemungkinan.
kita bermain dgn kemungkinan aje
aku selalu susun 10-20 pip, lot 0.1 aje.
________________________________________________
sebelum aku terlupa.
hari isnin jgn guna trick ni. sebab harga hari sabtu dan ahad takde.
kita takleh ambil harga hari jumaat utk dijadikan panduan utk pasara hari ini.
hari senin adalah hari gap
sekian forex for dummy(2)
___________________________________________________

AddThis Social Bookmark Button

Design by Amanda @ Blogger Buster